Feng shui to antyczna chińska sztuka harmonizowania przestrzeni, która ma wpływ na nasze samopoczucie, zdrowie oraz sukces. Zasady feng shui można zastosować nie tylko w domu, ale także w biurze, gdzie spędzamy wiele godzin. Jak to zrobić? Pierwszym krokiem jest zaproszenie konsultanta feng shui, który oceni energetykę naszego miejsca pracy i doradzi, jak ją poprawić. Konsultant feng shui pomoże nam ustawić biurko, krzesło, komputer oraz inne przedmioty tak, żeby sprzyjały naszej koncentracji, kreatywności i komunikacji. Zwróci również uwagę na kolorystykę, oświetlenie, rośliny i dekoracje, które mają znaczenie dla naszego nastroju i motywacji. Jeśli szukamy konsultanta feng shui Warszawa, możemy skorzystać z usług psychologa wnętrz, który łączy wiedzę z zakresu feng shui, psychologii i designu. Psycholog wnętrz nie tylko pomoże nam stworzyć biuro zgodne z feng shui, ale również dostosowane do naszej osobowości, stylu pracy i celów. Psycholog wnętrz proponuje konsultacje online i stacjonarne, zarówno dla osób indywidualnych, jak i firm. Feng shui w biurze to inwestycja w nasz rozwój zawodowy oraz osobisty.